R.I.P

De senaste dagarna har alla tankar gått till Stefan Liv och alla de andra som omkom i flygolyckan i ryssland..
Tankarna finns ännu kvar men det kommer till ännu lite tankar.. för idag var det 10 årsen World Trade Center kraschade..
för 10 årsen var jag i Turkiet.. för 10 årsen satte jag på tv'n och hela familjen trodde det var en skräckfilm, men insåg snabbt att det var nýheterna..
Livet är orättvisst och jag fattar inte hur många människor till idioter det finns.. ush
R.I.P alla i World Trade Center & R.I.P alla i Ryssland.. jag tänker på er
TERRORPLANET Sekunden senare kraschar det andra flygplanet i skyskrapan. Med en gång förstår de flesta att det är terrorism.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0