en trött tjej här!

ligger i sängen efter en mycket effektfull dag! haha smart det lät
för skolan, sen hem, sen till stallet, sen köpa lite saker och sen efter det är jag hemma! :))
Men ja, i skolan gick det bra lämnade även in en sak idag, wiho! imon är det typ redovisning i skolan :)
Och i stallet gick det bra, gick en sväng med amanda som red :)
Och sen åkte vi o köpte lite grejs :) fick med mig: en väst, joggin byxor, t-shirt, halsduk och eyeliner! :D glad!
så riktigt skönt för nu har jag fyllt på gaderoben och sminket :) haha
imon ska jag rida och mamma o lillebror ska följa me, underbart! :D
nu kommer min viktor hit,
pussssssssshej

lägger in bilder på det jag köpt, men dock är dom väääldigt orättvisa haha
allting ser as stort o fult ut, haha men jajaj!

rund halsduk, 79:-


joggisar 99:-


eyeliner 39:-


väst 99:-


t-shirt 79:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0