dåligt uppdaterat!!

väldigt dålig uppdatering i helgen men har haft fullt upp :)
I fredags färgade jag håret som förövrigt blev gult... men ska köra med silver schampooo :)
och igår så var jag och viktor hemma hos farmor och farfar och hjälpte dom med att städa osv :):)
och vi plockade svamp för första gången igår med min farbror och fru :) vi plockade 10 liter, hinken full! :)
inte lika roligtn är man skulle rensa....
Sen åkte vi hem till viktor och åt god mat och sen åkte vi till mig och sov :)
Nu har viktor åkte hem för att spela match men kommer nog senare :)
ikväll är idol, yes! :)
men ska plugga nu.... djurens skelett, underbart.... mmmh
puss


efter typ 40 mins rensade... puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0