smakprov!

smakprov utav min svenska uppgift! jag har inte en aning om vad jag ska skriva om så bara började skriva.. haha
det skulle va inlämnsat för typ 1 månad sen men imed att jag började senare så hade dom andra redan gjort det och jag ligger lite efter :) men somsagt här har ni! DEN ÄR INTE OM MIG OCH MITT LIV!


Jag vet dock själv svaret på frågan..
Mitt självförtroende har tagit mig till botten pga mina föreldrar, det är dom som sänkt mig.
Det är dom som kallat mig fet, det är dom som kallat mig hora när jag klär mig i linne.
Det är pappa som kallat mig äcklig när jag är med min pojkvän och det är han som alltid skrattat åt mig, inte med mig.
Det är mamma som slått mig blå när jag sagt något posetivt om mig själv, det är min familj som fått mig nå botten.
Det är min äckliga familj som är anledningen till mina ärr på handleden, det är dom som är anledningen till mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0