inhandlat lite idag! :)

vart på secondhand, öb och rusta idag med mamma och älsklingen. :)
inhandlade ett BUZZ spel på playstation och en kortlek, värt!
har nördat hela dagen både med viktors familj och min egen :)
båda min bröder kom till mamma idag, mysigt när man inte brukar träffas alla tsms längre :) :(
viktor åkten nyss hem och min migrän har gått över, skönt!
så nu ska jag skriva lite på ett svenska arbete och där efter sova!
puss


såhär ser det ut efter man har lånat ut tv/rummet till sin bror ! :)
fast nu sover ju inte jag och Ozzy själva i sängen, utan vi har våra 2484555 miljoner popcorn smulor också!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vilken gullig hund! :D

2011-10-12 @ 21:18:55
URL: http://hundratrettioenmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0