trök test i pausen :)

Senaste impulsköp?

- godis igår :)
Om du var en blomma?

- skulle jag vara en solros :)
Pryl du inte kan vara utan?

- mobilen&datorn
Lyx är?

- för mig en resa till thailand med min familj i 1 månad.
Tidningar du prenumererar på?

- ingen'
Vad gör dej förbannad?

- massa olika
När grät du senast?
-
dont know
Mjukt eller hårt?

- mjukt och mysigt :)
Kram eller puss?

- puss !
Hyrfilm eller bio?
- beror på :)

Natt eller dag?

natt

Yngre eller äldre?

äldre ;)
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist. Skulle du fortsätta dejta honom/henne?

- ja
Om någon sviker ditt förtroende, kan du förlåta sånt?

- jao fast aldrig till botten.
Finns det någon du ogillar starkt?

- ja typ
Är du bra på att lösa konflikter eller är du konflikträdd?
- beror på vad det är om.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då?

- får ännu sämre självförtroende och hatar personen
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?

- ber om hjälp
Är du svartsjuk?

- ja,
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?

- slaktare
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?

- nej x)
Vad är det första du tänker på när du vaknar?

- neeeeeej inte skolan...
Tycker du om stearinljus?

- jao ;)
När blir man vuxen?

- vet inte :o
Hav eller sjö?
- hav ;)
Vad har du för väckarklocka?

- mobilen
Har du betalat månadens räkningar?

- min mobil varje månad
Använder du hudlotion?

- ya
Tycker du om Dr Pepper?

- nono
Äpple eller Päron?
- äpple

Äter du fiskbullar?

- nopp

När klippte du dig senast?

- december
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat?

- mc!
Platt eller vanlig dataskärm?
- platt ;)
Vad har du för mobiltelefon?

- xperia, skit mobil!
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?

- nooppp
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?

- oreda!
Har du blivit sövd någon gång?

- nä

Lever din mormor?

- ja :D
Har du varit med på TV?

- nope

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?

- jag borde skriva klart min uppsatts
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?

- aldrig!
Beskriv din humor?

- sjuk, bara amanda och familjen som kan min humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0