teeeeeest!

Stava ditt namn utan några E: mmli
Har du ont någonstans just nu? nej faktiskt inte,:)
Vad är ditt favoritnummer? 11
Favoritfärg/färger? venne, rosa!
Hatad färg/färger? orange :) ( på kläder oså )
Vad lyssnar du på just nu? medina-sagoland, hihi
Är du nöjd med ditt liv just nu? ja!! önskar bara att jag och mandis kunde träffas oftare ..<3
Vart önskar du att du var nu? brevid min älskling
Vad borde du göra just nu? inget :)
Kan du nå dina fötter med raka ben? ya
Är du kär i någon nu? yaaa
Kan du skruva tungan? yah :D
Har du någonsin velat bli läkare? ah, eller typ 1 månads period typ :p haha när jag va mindre
Tror du på gud? vet inte vad jag tror på men är inte kristen iallfall ;)
Vad drack du senast? vattten
Vem pratade du senast telefon med? Min bruuur
Vem fick du ett sms av senast? viktor
Har du några tatueringar? ne!
Har du rakt eller lockigt hår? vågigt om jag inte borstar det efter jag duschat :)
Är du glad? jadå
Är du piercad någonstans? tungan
Vad har du för planer för ikväll? sova & prata med baby
Hatar du folk som ljuger? aldrig hata även om man säger det, men ogilla. eller det beror ioförsig vad personen ljuger om.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa tjejer/killar? mjuka
Föredrar du blonda tjejer/killar eller brunhåriga? blonda
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? njae
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll? no
Har du någonsin varit helt förkrossad? har jag nog
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen? yaa
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? bara bra!
Tycker du om ditt liv? japp :D
Vad tycker du mest om i ditt utseende? venne, mina naglar kanske, imed att dom växer som ogräs och är vita längst ut från början så slipper måla! :D annars inget
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? både och :)
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? yees
Har du någonsin masserat någon? ah varje dag typ, haha
Vad är du rädd för? ensamhet & spindlar
Har någon försvunnit? huh?
Önskar du att du var kändis? ne!
Önskar du att du var en av motsatt kön? njae, :)
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? oftast inte, jag är nöjd med min pojkvän och saknar inte nått som hänt :)
När grät du senast? längesen nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0