love is life

igår var jag själv hemma på kvällen så älskling kom hit och så lagade vi skit god mat :D
friterade räkhips och pommes och stekte kött och gjorde sås, äckligt gott!
sen kollade vi på film och somnade, redan runt elva :o haha trötta var vi!
vaknade runt tolv i morse, gick ut med ozzybozzy :)
sen har vi bara vart ute idag och det har vart sjukt skönt :)
men nu har jag inget mer att säga, än att jag funderar på att vara hemma imon, orkar inte skulan!
ozzy sover i min säng nu, för han vill verkligen inte vara på golvet, han kan ju bli uppäten.. haha
och när han vill att man ska vakna så slickar han än i ansiktet, haha så söt hund :)
men nu ska jag prata med min viktorbaby sen sova med min andra lilla baby :D
längtar verkligen till i sommar nu! :)
pusss


you are my life honey! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0