Hiss & Diss


- Att det bara är 14 riktiga skoldagar kvar av skolan!
- Att jag ska till bulgarien om 33 dagar med världens bästa pojkvän!
- Att vi slutar nian nu och börjar gymnasiet snart :D
- Att jag har världens goaste hund :)
- Att jag bara har 1 nationelltprov kvar!! :D
- Att det regnade och åskade idag och igår, underbart skönt!
- Att jag fick MVG på mitt hemkunskaps prov! yeah
- Att jag kanske ska till ullared med my kusin inom snarast! :D:D
- Att jag har väärldens bästa pojkvän, som jag älskar mmmeeesxsst!
- Den som kom på facebook, dock är det kanske en diss att man är beroende? .. hhaa
- Att jag kommer få världens bästa sommarlov tillsammans med viktorbaby! :D:D






- När det är jätte varmt ute och alla går lättklädda, hatar det. neverever att jag visar min feta kropp i tex ett par kortbyxor.. hate it
- Min klass, har typ tröttnat på alla.. haha
- När folk har torra händer/ben, jag tycker det är äckligt, smörj in er! haha
- Att sommarlovet kommer vara för kort... haha
- Falska människooooor
- Att jag suuuger på engelska :(
- Att jag bara har g i matte när jag kan få vg, men orkar inte !!
- När folk leker perfekta och aldrig kan öppna sin käft och säga vad dom tycker.
- Att jag är så feeet som jag är....... hate
- När personer försöker göra sig coola för att passa in/bli omtyckta.
- Att jag ofta får ont i huvudet på våreeen
- När folk fjäskar för läraren, fuck dom. Gör det ni ska och se vilket betyg ni förtjänar istället, jävla svansar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0