godnatt!

ligger och tittar på lite hundkläder till Ozzy :) och nej jag ska inte köpa 10000 par klädersplagg till honom och skor och allt .. haha
Folk tycker det är djurplågeri med kläder på hundar ( jag också ) om man har kläder tex inne och överdrivet mycket kläder :)
jag har tänkt att köpa ett regntäcke och en stickad tröja som ozzy kan ha på kvällen när man är ute och på hösten/vintern :)
ozzy fryser jättte lätt och hans pappa vägrar att gå ut när det är kallt ute, om han inte får ha en tröja på sig.
så jag tycker inte det är djurplågeri om hunden vill ha på sig klädder själv eller så.
jag tror hellre djur vill ha kläder än att frysa ;)
men ska somsagt bara köpa ett regntäcke o nån varm  tröja eller nåttt :)
för han fryser extremt u när han är valp också, kan inte gå ut på kvällen förrens han ´börjar skaka som bara den!
men ska sova nu & jag ska inte till skolan imon ;)
puss!


såhär ska jag inte gå runt med han, haha
fast erkänn att den längst ner till vänster va gullig! haha


detta är okej, om hunden fryser och är ute ;)

mina åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0