gaah!

Kan inte sova :( Ligger och lyssnar på musiik och gosar med min vovve<3 Imon är det hemkunskap ! :) göttt Jag orkar inte med min klass längre blöööö! Jag tar verkligen vara på tiden på resuchen där jag är själv eller med andra folk :) Är så äckligt trött på dom flesta i min klass . Fast finns några jag helst drar mig till, känns skönt med sommarlov om 3 veckor och slippa all skit och fjäskmänniskor. Visst jag är verkligen inte perfekt men man blir ju inte mer perfekt av att ta emot kretik och höra att man är negativ varje dag, det tar på självförtroendet! Tänkte skriva ett inlägg imon om mitt självfötroende som mina lärare snackar om 24/7! Jag tycker inte synd om mig själv eller ntt blir bara trött på folk ibland :) Ne nu ska jag ta och läsa bloggar och lyssna på musik! Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0