dagen!

kan väll passa på att skriva om igår och idag också innan jag ska nana!
Igår jobbade jag och det gick hur bra som helst! Kan nästan allt med kassan redan, wiho! dock blev det lite stressigt ibland, menmen!
fick dock rätt ont i ryggen och fötterna men det gick :)
det var jätte roligt, så det ick toppen! :)
Sen idag hade vi livskunskap & fikade och sen hade vi ma och sen teater :)
Gick hem med gustavooo och hämtade ozzybozzy på vägen, sen när jag kom hem åkte appa o jag och köpte ett par jobbarskor typ svarta gymastikskor jag ska jobba i, i sommar :)
kommer ju få typ rygg&fot problem om jag ska gå runt i tygskor, haha nono!
så sånna blev det och lite mat, sen åkte jag till min bror och diskade lite & sen kom viktor =)
Jag älsklingene och min lillebror och ozzy har vart ute och spelat fotboll i trädgården hela kvällen och ätit grillat osv.
så sen blev det att chekka bigbrother ! :)
gött!
nu vet ni lite om min dag då :)
ska försöka tvinga med viktorbaby eller mamma till a6 imon !: )
pussssssss!


bild sen typ 7:an hahaha..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0