trök test !!

jag lyssnar till:
?
Någonting jag tycker om med mig själv:
på utséendet? isåfall mina ben och naglar
Någonting jag inte tycker om med mig själv:
-
Detta är jag rädd för:
Spindlar, sniglar massa småkryp fyfan asså!
Tre saker jag vill ha varje dag:
Sommar, hm.. helg och en bra dag :-)
Tre saker jag absolut inte kan göra:
haha jadu.. färga håret grönt, det bästa jag kom på!
Detta tycker jag om att göra:
Vara med kompisar och äta godis och kolla på film?
Detta vill jag göra just nu:
Jag vill bara sitta vid datorn just nu hehe
Bästa känslan:
När man känner sig älskad
Värsta känslan:
När man är bråkar med sin bästavän och att gå upp på morgonen till skolan ush!
Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Va?
Är jag kär just nu?
nej :-)
Jag vill gifta mig..
Ja, det tror jag
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
bli rik som fan, resa jorden runt osv.
Min käraste ägodel:
-
Något jag vill ha i present:
Pengar och kläder!
Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor, linne och mjukiströja
Favoritkläder:
Vinter: leggins och linne
Sommar: Shorts och linne
Favoritdjur:
Kanin, Marsvin & hästar
Följande musikstilar tilltalar mig mest:
-
Favoritlåtar just nu:
Britney spears - Till the world ends
Manian - Loco
Sen några till men orkar inte skriva alla
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Matte eftersom jag suger på det och No.
Stjärntecken:
Var ju lejon men nu är jag kräfta tror jag.
En bok jag älskar:
Läser nästan inga böcker..
En film jag älskar:
-
Tv-program jag gillar:
Solsidan och sen så kollar jag inte så mycket på tv program, kollar mest på mtv om jag sitter vid tvn.
Favoritdoft:
På parfymer vanilj och killparfym
Detta äter jag gärna:
Hamburgare, pizza och sånt där onyttigt
Dricker helst:
Fanta, vatten och mjölk.
Favoritgodis:
Chocklad
Hit vill jag gärna åka på semester:
Spanien, grekland, usa och florida.
Färg på mina ögon:
ibland är mina ögon mörkblåa och ibland ljusblåa men det beror ju på ljus.
Min längd:
1.64
Jag tror på:
?
Jag spelar:
Spelar inte något.
Person jag beundrar:
-
Såhär bor jag:
I ett hus?
Antal döda krukväxter i hemmet:
öh va?
Det här tänder mig:
Snhygg stil, fint fixat hår och fina ögon
Det här gör mig avtänd:
Killar som försöker vara "tuffa" haha
Favoritfärg:
babyblå och rosa.
Favoritcitat:
Ta inte folk för givet
En hemlighet jag vet:
deru
Bästa present jag fått:
har fått mycket bra presenter
Senast köpta skiva:
Köper inte skivor
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Att jag är lagom lång och mitt hår växer snabbt
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
-
Udda förmåga/egenskap:
-
Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fågel
Vad lyssnar du på just nu?
Christian walz - Never be afraid again
Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har precis ätit och ikväll vet jag inte vad som händer!
Var är dina föräldrar födda?
Sverige
Vad är det senaste du installerade på datorn?
haha det vet la inte jag
Vilken är din favoritrestaurang?
vet inte.
När badade du i en pool senast?
Sommras
Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej!
Hur många barn vill du ha?
2-3 högst!
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera man får så jävla ont i öronen! :-(
Vad har du för TV-kanaler?
De mesta
Har du busringt någon gång?
Ja, kul som fan :-)
Har du fått felparkeringsböter?
Nej
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, men vill verkligen göra det någon gång!
Har du en egen trädgård?
Ja
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Kalle Anka
Kan du alla orden i nationalsången?
Nej haha
Badkar eller dusch?
Båda
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Men jag vet inte :-(
Favoritpizza?
Vesuvio stavning?
Chips eller popcorn?
Chips
Vilken färg på läppstift använder du?
Rosa
Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej? är det normal eller?
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej
Apelsin- eller äppeljuice?
Båda
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
-
Favoritchoklad?
Mm Marabou!
När röstade du senast?
?
När åt du en hemodlad tomat sist?
öh.. förra veckan klockan 1.. haha nä
Har du vunnit en prispokal någon gång?
Haha ja faktiskt!
Är du bra på matlagning?
Jarå, lagom bra iallafall
Klarar du att tanka själv?
Nej
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Ja
Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej, har aldrig jobbat
Vad var det senaste du handlade?
kläder/Smink
Har du kräkts offentligt?
Hemma? Nej inte framför många
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Båda ftw
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej, för bra för att vara sant enligt mig
Har du ringt något betalnummer?
Ja
Kan man vara vän med sitt ex?
ja
Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Morfar
Hade du mycket hår som liten bebis?
Normalt
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget mobilsvar tror jag inte och hoppas..!
Vad har du i din väska?
Skolgrejs?
har du någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Datan
Vad är du tacksam för idag?
Att det är lördag och helg!
Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Dom som är helt störda i huvet :-)
Tre namn jag lyssnar till:
- Emmelie, Benet & Tokan
Någonting jag tycker om med mig själv:
- Ingenting på utsidan iallfall
Någonting jag inte tycker om med mig själv:
- Min kropp
Detta är jag rädd för:
- Döden, eller att något ska hända min familj,släkt eller viktor'
Tre saker jag vill ha varje dag:
- Smalare kropp, viktor hos mig & ett nytt objektiv till kameran ! :D
Tre saker jag absolut inte kan göra:
- Måla, sjunga och måla naglarna, haha totalt omöjligt!
Detta tycker jag om att göra:
- Ta kort, baka, vara med min finast pojkvän, träna med amanda, rida osv!
Detta vill jag göra just nu:
- Träffa min viktor!
Bästa känslan:
- Att vakna igenom att bli pussad av sin pojkvän
Värsta känslan:
- När man bråkar med nån eller känner sig allmänt fet och värdelös.
Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
- Snäll, rolig och ödmjuk!
Är jag kär just nu?
- Att jag är!

Jag vill gifta mig..
- Japp, dock inte i kyrkan :)

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
- Starta en egen fotostudio
- Få 2 barn
- Köpa en Shiloh Shepherd

Min käraste ägodel:
- Kameran, mobilen och datorn!
Något jag vill ha i present:
- Pengar och ett nytt objektiv till kameran!
Detta har jag på mig just nu:
- Taights, linne och t-shirt
Favoritkläder:
- Jogginbyxor + tjocktröjja om jag fick ha på mig vad jag ville då ;)
Favoritdjur:
- Hund, katt och häst!
Följande musikstilar tilltalar mig mest:
- allt :)
Favoritlåtar just nu:
( låten jag spelat hela kvällen typ, haha brukar bara lyssna på rixfm! :) )
- Johan Alander - Tjena syrran


Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
- Roligaste: -
- Tråkigaste: No/So
Stjärntecken:
- Vattumman
En bok jag läste sist:
- Ondskan
En film jag älskar:
- Titanic
Tv-program jag gillar:
- Solsidan helt klart!
Favoritdoft:
- Alla mina parfymer (a)

Detta äter jag gärna:
- Kyckling sallad! mums

Dricker helst:
- Vatten

Favoritgodis:
- Chocklad & lakris
Hit vill jag gärna åka på semester:
- Bulgarien & Thailand
Färg på mina ögon:
- Blå, grå & grön
Min längd:
- 1.62
Jag tror på:
- Min familj :D hah
Jag spelar:
- Spel med min familj ibland :)
Person jag beundrar:
- Madeleiene :)
Såhär bor jag:
- I radhus både hos mamma och pappa :)
Antal döda krukväxter i hemmet:
- hahah alla!
Det här tänder mig:
- Viktor såklart :)
Det här gör mig avtänd:
- Killar som försöker göra sig coola, stör mig sååå på sånt!

Favoritfärg:
- Blå & rosa
Favoritcitat:
- va dig själv, livet är för kort för att vara någon annan
En hemlighet jag vet:
- vf skulle jag säga?

Bästa present jag fått:
- ALLA
Senast köpta skiva:
- ogud, årsen!

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
- ingenting, möjligtvis mitt hår ibland
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- min feta kropp
Udda förmåga/egenskap:
- vet inte
Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- En hund :)
Vad lyssnar du på just nu?
- inget :o

Vad har du gjort/ska du göra idag?
- kollar innebandy och inget mer typ, haha
Var är dina föräldrar födda?
- in sweden!
Vad är det senaste du installerade på datorn?
- google chrome antar jag :)
Vilken är din favoritrestaurang?
- en thai i stan venne vad den heter :o
När badade du i en pool senast?
- i maj 2010
Har du varit med i någon skolpjäs?
- haha ja
Hur många barn vill du ha?
- 2-3 :)
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
- beror på vikket humör :P

Vad har du för TV-kanaler?
- typ 200 så vet inte, men antar alla:) kollar aldrig på teve
Har du busringt någon gång?
- ja, det har väll alla ?

Har du fått felparkeringsböter?
- nono!

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
- N E J !
Har du en egen trädgård?
- yah
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
- brandy och herrmorris eller hur det stavas (a)
Kan du alla orden i nationalsången?
- kanske venne :o
Badkar eller dusch?
- Båda
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
- Ondskan :
Favoritpizza?
- hatar pizza
Chips eller popcorn?
- popcorn!
Vilken färg på läppstift använder du?
- använder inte läppstift
Har du rökt jordnötsskal någon gång?
- haha nej!
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
- nej skulle antagligen förlora :)
Apelsin- eller äppeljuice?
- Apelsin
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
- hmm, amanda :)
MC :D
Favoritchoklad?
- Marabou med apelsin :D
När röstade du senast?
- aldrig

När åt du en hemodlad tomat sist?
- längesen :o
Har du vunnit en prispokal någon gång?
- nej
Är du bra på matlagning?
- enligt mig själv, ja
Klarar du att tanka själv?
- japp :)
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
- neverrr
Pepsi eller Coca Cola?
- pepsi
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- nja, tröjja om det räknas ? :)
Vad var det senaste du handlade?
- frukt innan :)
Har du kräkts offentligt?
- nej
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
- hitta den sanna kärleken, dock har jag redan gjort dt ;)
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
- ja
Har du ringt något betalnummer?
- ne

Kan man vara vän med sitt ex?
- yaaa
Vem var det du besökte på sjukhus senast?
- mormor
Hade du mycket hår som liten bebis?
- nja, normalt tror jag :)
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
- någon dataröst :)

Vad har du i din väska?
- allt !

har du någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
- tittar på gamla sms :)
Vad är du tacksam för idag?
- allt :)
Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
hahahaha what ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0