tidsfördriv!

Bara för jag borde lägga ifrån min dator nu så gör jag ett test innan, haha :)
jag är inte nått trött, bara lite nervös inför matlagningen imon :( haha
pussssssssssssss!


Visste du ...
att jag vill ha - en skolfri termin
att min senaste kyss - var för en timma sedan
att jag lyssnar mest på - musik?
att jag pratar - väldigt ofta med folk jag känner
att jag inte gillar - folk som tror dom är snygga och folk som måste ha uppmärksamhet
att jag avskyr när folk - fjäskar i skolan för lärare
att kärlek är - oftast underbart!
att jag gillar att - baka och takort !
att jag alltid kommer att - hata grundskolan
att jag är hemligt förälskad i - viktor (a
att sist jag grät var - i helgen när viktor inte va hemma :(
att min mobiltelefon är - min bästavän i skolan :d
att när jag vaknar på morgonen - snoozar jag minst 30 min
att innan jag går och lägger mig - spelar jag spel och smsar på min mobilis :)
att idag har jag - varit med världens bästa pojkvän!
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra på fredag :)
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - faila på labben :(


Jag:
Är singel? ohno!
Svär ofta? händer la :) haha
Sjunger i duschen? ibland (:
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? japp
Skrattar åt dina egna skämt? nee :'o
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ne men fettsugning tack!

Har du:
piercingar? japp, i tungan
Syskon? både lille/store-bror :)
Jobb? ne :)
För många vänner? Ne
Rymt hemifrån? Ne, jag får gå ut när som, så lite onödigt :) haha
Färgat håret? japp
Bra självförtroende? verkligen inte
Sagt "jag älskar dig" till någon?  varje dag :)
Varit kär? japp, :)
Gjort något olagligt? japp
Somnat i skolan? haha ja ett X antal gånger
Brutit ett ben? noppe
Tappat bort mig i min hemstad? ne 
Sett en fallande stjärna och önskat? ja!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja :o
Smugit ut utan lov? aldrig :)
En hemlighet som ingen annan vet? detdu!
Sovit en hel dag? nja, fram till 19:00 som längst :)
Somnat gråtande? japp..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej!
Blivit generad inför folk? hah ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? no
Ätit musslor? ya, 
Varit på en festival? yaa
Haft ett förhållande i mindre än en månad? yaaaa
Blivit kallad player? nono!
Färgat ditt hår svart? Nej:D


Vad:
Längtar du till mest just nu? Bulgarien med viktor :)
Ska du göra i helgen? va med plutten!
Har du för kläder på dig? linne o trosor
Gjorde du igår? va me pllötten
Ska du göra i sommar? BULGARIEN med älskling :D:D:D tranås,varberg osv :D
Åt du senast? kaka (a
Har du för mobil? sony ericsson Xperia x10
Vad köpte du senast? godis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0