lite läskigt....

sedan typ 3-4 månader tillbaka så har jag tänkt på att jag skulle vilja ha ett barn nu, haha eller asso att jag ville ha en bebis nu :)
jag pratade om hur mkt jag ville ha en bebis dag ut och dag in med viktor och jag har tänkt på det varje gång jag ser en liten bebis. 
Min högsta önskan var helt enkelt att få en bebis om ca 1 år.
dock vet jag att viktor aldrig skulle gå med på det och mina föreldrar hade antagligen dumförklarat mig, haha :)
ne men ni förstår hur jag menar! 
tills inatt ville jag ha det såhär.. för vet ni vad?
jag drömde att jag fick en bebis tsms med Viktor inatt, och det var hemskt.
eller nej.. men jag fick gå till ica och handla barnmat hela tiden och byta blöjja och gå upp på natten hela tiden och amma och allt såntdära!
Jag var hemma varje dag och ju fort jag skulle starta datorn och blogga så vaknade bebisen och skrek och jag var tvungen att amma.
Viktor var i skolan och kom ibland efter skolan och sov aldrig hos mig utan hemma varje natt.
Detta fick mig att inse att jag verkligen inte vill ha ett barn i nuläget utan vill vänta tills 20-års åldern.
Jag blev så fest vid barnet och kunde aldrig göra vad jag ville, och när jag skulle sova hos viktor var jag tvungen att ta med kläder både till mig och bebisen och jag skulle åka buss med barnvagnen och allt blev 100 gånger jobbigare.
ush, nu har jag insett verkligheten med att vara mamma i min dröm, haha !
dock vill jag ha barn tidigt ändå typ 20 men då vill ja ha flyttat hemifrån med min viktorbabjbi!
lite läskigt att en dröm kan förendra så mycket!
inte nu tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0