ingenting blir rätt när du är så långt borta'

åh jag saknar viktor , dampdampdamp
mina sms levereras inte änns till hans mobil och sist jag skrev till honom var för 1½ timma sedan :( sen dess har inget sms kommit fram, åh cp.
jag vill ha honom här nu, jag orkar verkligen ingenting utan honom.
som tur är, är väl detta det sista lägret för honom denna säsongen, känns skönt!
när han kommer hem ska vi ha det mysigast, älskar mitt lilla hjärta.
funderar på att va hemma imon, kmr antagligen tjura i skolan annars, haha
vi får se! :)
får bara lite smått panik över att han inte svarar, iofs kankse mobilen har laddats ur, men ändå.
puss 

du är mitt allt allt allt allt allllllt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0