från och med måndag!

Ska jag sluta med godis och sånt, okej med nötter och popcorn ! :D
och godis nån gång ibland men inte mer än typ 1 gång i veckan! good luck emmelie.. :D haha
och så ska jag låna viktors och deras magsak, den ska tydligen vara skit bra, men dom använder inte den så ofta länre :) + dom har två så ska låna en tills dom vill ha tbx den helt enkelt :D
den ska ge ett snabbt resultat och jag önskar verkligen den funkar! :O
den går sätta typ överallt, rumpa,bröst,mage,lår,vader och armar. skit gott !
man ska ha den på sig 10-20 min per dag :)
jag har testat den en gång och då gjorde den skit ont men ska ge den en andra chans nu!
puss




Källa

Kommentarer
Postat av: anonymos

Funkar såna? Berätta på bloggen om den funkar! Och om den är värd att köpa :D

2011-03-25 @ 13:50:27
Postat av: petra

säger desamma! redovisa den! :)

2011-03-27 @ 00:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0