cppcpcpcpcpccp!

sitter och kollar på Kalla fakta, som handlar om mordet på öxnehaga.
jag blir så jävla ledsen på polisen, dom brydde sig verkligen inte?
om dom bara hade tagit in honom hade hon antagligen levt och varit lycklig idag.
jag tänker på barnen stackars dom, ush fy.
blir så jävla irriterad, ush!
jag hoppas att han som mördat Carla får lida igenom hela sitt liv han är inte värd något annat!
tänk på barnen som har en mamma som blivit mördad och en pappa som är mördare till deras mamma..
ush, jag blir rädd för framtiden när ingen tar tag i sånthär?
och istället för att åka dit kanske dom åkte och tog en full 15 åring istället eller nått?
polisen kunde räddat henne liv, men inte ..

r.i.p Carla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0