smärtan går inte beskriva...

har så äckligt ont i örat så att det inte går beskriva..
skulle kunna gråta i timmar för det gör så ont, men det hjälper ju inte..?
ingenting hjälper..
jag har fått örondroppar, men dom hjälper inte.. eller jo men inte när jag tar dom utan i längden eller så :)
och nu har jag extremt ont och jag hör knappt nått på vänstra örat, högra örat gör också ont, men inte lika.
men jag står knappt ut, bläääääääää
men ajja, får bita ihop och se om det är bättre imon!
pusspuss!


natten kommer bli tung..
utan min kära pojkvän och ett öra som jag tror ska sprängas vilken sekund som helst.. livet är inte alltid på topp :(
tur att det sover två vovvar i min säng med mig inatt iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0