Resan till Turkiet - del 2

Nu ska jag försöka skriva del 2 av Turkiet resan, 3:dje gången gillt annars skiter jag i det :<



Resan på flygplanet och allt gick jätte bra :) Men tog inga bilder för vi sov typ hela resan och väl framme på flygplatsen så var det buss 2 timmar till hotellet :)

Här är hotellet, det hette Cleo Tac :) Jag och viktor bodde längst ner till vänster på första våningen :) inte bottenvåningen utan första :)

Var ju även tvungen att hoppa i den underbara poolen efter att vi suttit i 2 timmars buss :)
Kortet är taget ifrån våran balkong :D
Så det var bara att byta om i lägenheten :)

Hallen, dörren till vänster är till toan och till höger sovrummet och raktfram kök och vardags rum :)

Toaletten :)
Man fick slänga allt papper i den lilla vita papperskorgen till vänster, uuh

Duschen, som ändrade temperatur 24/7, ena stunden kunde det vara ISKALLT och andra stunden SVINVARMT!
så sista dagen när viktor och jag hade varit ute och sprungit och handlat upp det sista så var det typ 30 grader ute och vi skulle ta en dush vid typ 1 när vi kom hem och då fanns det bara iskallt vatten, underbart... :)

Köket

Matplatsen :)

Vardagsrummet

Den ända bilden jag hade ifrån balkongen :)
Bakom viktor ligger poolen, fast 2 meeter ner ;) haha

Sovrummet! :D


När vi gick ut och skulle shoppa så fick vi syn på denna på gatan, TOMAS!! :D så söt :D


Såklart skulle alla tre grabbarna hålla i han, hihi riktiga coolingar :D

Kommentarer
Postat av: Linnea Lundstedt

Hej hej vad kul dina inlägg är! kommer med all säkerhet läsa igen. :) Ha en rolig helg (:

2011-06-28 @ 02:42:30
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0