hatar värmen..

jag hatar värmen som är just nu..
man vill bara ligga ner och sola och bada, men aldrig i mitt liv att jag tänker göra det med min äckelpäckel kropp!
jag hatar när folk går runt i linnen och shorts.. jag önskar att jag också ´kunde det, men icke..
idag hade jag t-shirt, stort för mig faktiskt.
jag skäms så otroligt över min kropp..
varje tjej som jag ser som är smal blir jag avundsjuk så & om det är nån tjock/mullig tänker jag " men hon gillar säkert sin kropp ändå, hon tränar säkert och försöker osv..." hate it
i sommar ska jag träna varje dag så ska jag kanske kunna visa mig på stranden nån dag i slutet av sommaren!
puss!


min räddning på natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0