deppppp

Viktor lovade att smsa varje dag och han har inte smsat en ända gång idag :(
Jag hatar att inte få höra nått ifrån honom :( ush
visst okej om det handlar om 3 dagar, men detta är 14!! :(
ioförsig är klockan elva där med så det kanske kommer ett sms senare, men antagligen intee..
mina sms levereras inte till hans mobil,.. kanske han har badat med mobilen..? haha
ne men hatar att inte få höra nått ifrån han, lille plutten :( miss him


Aldrig att jag lämnar dig, du är världens finaste människa med världens finaste hjärta gubben.
Jag önskar att du va brevid mig nu så jag bara fick pussa på dig och berätta för dig hur underbar du är.
Du är den snällaste människan jag någonsin har träffat och jag menar det ifrån botten av mitt hjärta älskling.
Jag kanske inte är världens bästa person på att visa hur mycket jag älskar dig egentligen.
Men skulle jag förlora dig, skulle jag nog aldrig orkat leva.
Jag känner det nu när du är bort rest, så känns allting så jävla meningslöst.. jag orkar inte göra nånting, verkligen ingenting. :(
jag saknar dig som in i, jag längtar tills om 11 dagar, då är du här igen, min prins!
älskar dig mest honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0