såhär trök ha jag!

Senaste
Filmen du hyrde? venne, var längesen ;o
Filmen du köpte? vetinte 10 årsen typ :o
låten du hörde: baby - justin bieber , haha
Personen du ringde? mamma :)
Personen som ringde dig? pappa :)
TV-program du såg? världens stökigaste hem eller nått sånt
Person du tänkte på? amanda, haha:D

Favorit
Låt: varrierar!
Sak att göra: ta kort när amanda hoppar me zita & va med plötten min!
Sport: ridning : )
Dryck: saft med bubbelvatten :)
Kläder: tjocktröjja + jogginbysser :)
Film: remember me & dear john & svinalängorna
Serie: chékkar aldrig sånt serru!

Har du någonsin
Retats: ja
Blivit nerslagen: nej
stått på scen ensam, och gjorde? sjungit :p
Gråtit över en pojke? yaa
Ljugit för någon? aa fast aldrig allvarligt ;)
Varit i slagsmål? med syskonen så ja ! :D haha
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: ja!
Sett en död människa: nej
Ätit sushi: ja
Rymt hemifrån: nej, jag får gå vart jag vill när jag vill så behövs int :)
Skolkat: jappjapp, typ hela sista terminen i 9:an fyfan va trögt dt va!

Senaste

Boken du läste? venne ;o
Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick sms av? älsklingen<3<3<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans? minst 4 årsedan .. :(
Saken du köpte? godis
Vad har du gjort idag? kollat på tv med manda och var på stan me mamma
Brukar du svära mycket? händer välll
När stiger du upp på morgonen? 10 typp
Vad ska du göra ikväll? försöka sova -.-
Vad är du allergisk mot? ingenting
Använder du hårspray? kanse 1 gång om året
Kan du stå på händer? aa
Håkan Hellström eller The Ark? håkan
Salt eller socker? socker
Är du glad nu? jaa, har hicka bara -.- :(
Var du glad igår? ja
Vad dansar du till? musik
Stockholm är… ? en stad jag adlrig skulle vilja bo i :)
Göteborg är… ? en stad med världens roligast liseberg:D hihi
Kan du sjunga? haha näää
Spagetti eller makaroner? makkisar serru
Land du vill besöka? thailand igen.!!!!!!!!!!!!

Tio frågor om dig själv

när fyller du år? 12 feb
vilken årstid är bäst? summer&vinter!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna brevid min älskling och veta att vi ska göra nått kul äventyr :):)
Hur många syskon har du? 2 bröder, 1 stor och 1 lill :)
Triivs du hemma? jaa
Är du singel? Neej ;D
Om inte hur länge har du vart tsms med din pojk/flick-vän? snart 2 år :)
Är du blondin eller brunett? blondin såklart :)
Föredrar du långt eller kort hår? Jag själv skulle aldrig passa eller trivas i kort hår :) men annars tkr jag det kan va riktigt fint med axellångt hår :)
Har du bra självförtroende? Kan jag inte påstå

Frågor om din familj
vem står dig närmast? alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
vem är farligast i din familj? ozzy
vem är roligast i din familj? alla
har ni något husdjur? 2 fåglar, 2 katter, 2 hundar & fiskar
vem står för underhållningen? alla typ
vem sover du oftast med? ozzy :)

Övrigt
Födelsedag: 12 feb 1995
Hemstad: huskvarna!
Ögonfärg: blå,grå
Hårfärg: blondt
Längd: 1.62 typ
Höger/Vänsterhänt: högerhänt
Är dina föräldrar skilda: ¨jao...
Skor idag: vita tyg
Mest använda fras på msn: typ vetinte
Det första du tänker på när du vaknar: hur mycket är klockan? 
När går du och lägger dig: när jag är trött
Bästa minne: finns många :)

Favoriter

Färg: rosa & blå :)
Mat: tacos helt klart!
Sport: ridning
Djur: alla !
Affär: h&m
Helgdag: lördag
Årstid: sommar
Radiostation: rixfm
Parfym: min gucci choklad parfym!
 
Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: vet inte, vill va fotograf på fritide iallfall :)
När vill du dö: aldrig, men när jag är nöjd med vad jag upplevt..
Värsta känslan: när man tänker sig in i att livet är för kort och att en dag finns man inte mer.. ush
Vart vill du bo i framtiden: huskvarna/jkpg :)

Du?

Sjunger bra: NÄÄÄ
Kommer överens med dina föräldrar: jaa
Gillar åska: mysigt när man är me nån :)
Spelar något instrument: nä
Äger en iPod: på sätt o vis, men nej :)
Går till kyrkan: nej
Sover med gosedjur: nej, eller med ozzy ;) han är mitt lilla gossedjur :D
För dagbok: nej

This or that

Pepsi/Cola: pepsi
McDonalds/burger king: mcdonalds!
Singel/`förhållande: förhållande
Choklad/vanilj: chocklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: trummor
Kinamat/mexikanskt: mexikanskt helt klart!
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: mtv
Blind/döv: döv

Kan du
Gå ner i splitt: nej
Vissla: aa
Äta vad du vill utan att oroa dig: nej får ångest av allt jag stoppar i mig..

Senast du
Skrattade: igår
Grät: när viktor åkte iväg :(
Tuggade tuggumi: igår
Sjöng en sång: igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0