liite värre än jag trodde...

Kom till vårdcentralen runt 14:00 och blev vidare skickad till ryhov kl 15:15..
väl på ryhov så var det våran typ 17:15.. kul :)
Dom ränsade båda öronen med sug och det kom vax, blod och var..
sedan satte hon in en bomullspinne typ som ska sitta där till söndag då jag ska tillbaka till akuten och få reda på vilka bakterier som växer i örat.. och får då några droppar som dödar just dom bakterierna :)
just nu droppar jag bara med alsolsprit  i vänstra örat som är värst och i högra som nästan är bra droppar jag med dom dropparna jag använda innan :)
jag hör ingenting på vänstra örat och det gör förjävla ont :/
så ska somsagt ta ut bomulls saken på söndag och sen får jag hoppas på att det blir bra så småning om..
det är en kraftig inflammation jag har :(
puss!


haha vt inte vad dwet är för bild, menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0