god kväll! :D

gick till ica runt halv sju med mandooor och trazzla :D så köpte vi b&j och godiis :D sen gick vi hem hit där även min kusin + barn var och åt körv :)
Sen kollade vi på, svinalängorna :D

Sen gick ´vi ner och mötte mandas mamma på zinken som hade med sig lille Elton och så busade Ozzy och Elton sen gick vi skillda vägar hem, haha och så nu ligger jag här och har ätit lite b&j och godis, ush fett..
men nu ska jag snart söva, eller nej lär somna sent inatt igen.. :)
men vi hörs snart igen pusspus

de små älsklingarna igår i väntan på min och amandas pizza.. :)

Kommentarer
Postat av: Nea:D

När skall du göra "Turkiet 3"?:O

2011-07-04 @ 08:35:39
URL: http://livetsomlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0