förlåt för dålig uppdatering!

förlåt för dålig uppdatering, men hänga med amanda till stallet igår :)
Så skulle jag hem o duscha o städa mitt rum, men hann inget annat än duscha för sen kom viktor :D:D
han trodde han skulle komma på lördag kvällen men kom vid 3 på dagen, så underbart ! :D
såå igår åt vi pizza kollade på film o köpte godis, och idag har vi vart på media markt och bara vart hemma :)
Sen nyss var vi på seven eleven och köpte lite nattkäk och glass, möjs!
men vi hörs väll immorgon eller nått, blir inte ås mkt uppdaterande nu när jag gör saker hela veckan ;)
På tisdag kväll kommer farfar o hämtar mig o viktor så ska vi ut till åsa och hjälpa till o måla huset & skaffa lite cash du vet;) haha
pusspuss


miiiiiiiiiiiiiiiin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0