TANKARNA TAR ÖVER....

När jag inte kan sova och viktor inte är brevid mig anfaller alla tankar.. Hur mår han? Vad gör han? Hur ser han ut? Saknar han mig? Längtar han efter mig? Har nått hänt honom? Tänk om han är otrogen? Tänk om allt är en bluff? Tänk om han skulle lämna mih? Tänk om han är allvarligt sjuk utan att nån vet dt? Tänk så skulle han dö... Tänk om jag aldrig mer få pussa på han? Tänk så tkr han jag är jobbig? Är dt nått fel på mig? Varför,varför tänker jag såhär mycket? Varför?! Det är väl dom vanligaste tankarna/funderingarna som jag faightas med en vanlig natt när viktor inye är hos mih... Just nu vill jag bara in till viktor sm jag lagt i min lillebrorssäng för han inte är hemma. Men jaag vill inye väcka han dt är bäst att han får sova nu. Jag ska försöka hitta nått annat än dt över att tänka på.... Ångestångestångest . G,'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0