svar på kommentar!

Svar på kommentar

Kan ju börja med att berätta hur vi blev tillsammans :)
Jag hade känt viktor sen typ mitten av sjuan och alltid tyckt han va söt, eller känt kanske man inte ska säga, men vi hejade iallfall och jag kände/känner en av hans bästa kompisar Johan. Vi var jätte nära kompisar och ett tag snackade vi i telefon varje kväll under kanske 1 månads tid.
Oså typ berättade jag för han att jag tyckte Viktor va söt oså, och så sa han det till honom såklart, haha
vilket jag är jätte glad för idag! :)
Men så typ fick jag Viktors nummer så började vi smsa & nån vecka efter det va vi lite på söder och sa några små ord till varandra, haha 
sen typ smsade vi och så i en månad kanske, sen va vi två helger i rad & efter det blev vi tillsammans.
& jag ångrar ingenting som har med viktor att göra för han är världens underbaraste.

Vidare till hur man får en sån bra kille
haha, jag har inget svar på den frågan precis, alla killar är väl olika.. eller ja dom är ju det.
och jag har verkligen hittat en perfekt pojkvän som är perfekt för mig, för han behandlar mig som man ska eller så , :)
han ligger och håller om mig när jag är ledsen och viskar i mitt över att han älskar mig och hur mycket jag betyder för honom. 
han pratar med mig när jag är sur så löser vi det alltid på ett bra sätt.
han håller mig alltid tätt intill honom tills jag somnar, han håller alltid min hand om jag är osäker.
han förstår mig och ser på mig ju fort det är nått även fast jag nekar, dock är det ingen idé för han ger sig aldrig förrens jag erkänner vad det är.
han pysslar alltid om mig när jag är sjuk, han sover hos mig så ofta han kan.
han smsar alltid ett långt godnatt sms innan han somnar, han gör helt enkelt allt för mig.
det låter som jag försöker skryta om honom nu, men jag beskriver bara hur han är.
Och jag och viktor har sovit över minst 8 gånger per månad sen vi blev tillsammans typ, och vi sover över hela sommarlovet utan kanske 10 dagar. det bästa jag vet är att få sova brevid min viktor.

jag hör folk som har förhållanden som kanske träffas 1 gång i veckan och sover över kanske 2 gånger per halvår, jag förstår inte, jag fattar inte hur dom står ut.
om jag inte träffar viktor på 1 dag blir jag helt depp och ledsen. 
Folk frågar mig hur jag kan sakna viktor på en kväll när vi träffas varje dag och är kanske 4-7 gånger i veckan..
men saken är att om jag är van vid att träffa honom kanske minst 1 timme per dag och inte får göra det, så blir det helt fuckt up, hah ni förstår?
Jag är van vid att va med viktor kanske 4 dagar i veckan och resten va hos honom iallfall 1-2 timmar per dag, bara en stund efter skolan eller innan jag ska träna oså, om det ändras för mig är det som om en hel dag försvinner för er som träffas så sällan, haha ni kanske inte förstår riktigt..
men saken är att vardagsnätterna är ett rent helvete, jag hatar att sova själv' :(

jag vet och har kompisar som bråkar med sina pojk/flick-vänner hit och dit kanske 1 gång i månaden om inte i veckan, vilket jag tkr låter helt sickt, sånt skulle jag aldrig klara av imed att det är hos min sötnos jag söker tröst när jag är ledsen oså.
Jag kan berätta med stolthet att jag och viktor har aldrig bråkat, aldrig gjort slut och heller aldrig tagit någon pause.
eller iallfall inte bråkat på det sättet som många andra gör, vi har surat lite sådär 5 minuter kanske, men aldrig att vi bara har gått ifrån varran och sedan inte sagt nått till varran på hela dagen, tror det hänt attt vi varit tysta och gått i väg 1-2 gånger med träffas kanske 10 minuter efter.
Jag är sur ibland, men dock så går det över på kanske 5 minuter, så vårat längsta surandes på varran har väl varit typ 10 minuter ^^ haha,
vi båda känner att det är onödigt att bråka för skit saker ibland, bättre att prata om det och lösa det då ;)

och jag är riktigt jävla glad över att jag har en  sådan underbar pojkvän som jag har. Jag har varit så sjukt lycklig under det senaste 1½ året, och det är pga min viktor, han gör allt så mycket lättare.
jag skulle aldrig stått här som jag står idag om jag inte hade haft min söta pojkvän.
ibland funderar jag på vad jag hade gjort i nuläget om jag inte hade haft honom, ush det hade nog vart tråkigt.
jag tänker ibland på vad som skulle hända om vi gjorde slut men dom tankarna finns där 1 sek, för jag vet att det kommer vara vi livet ut, eller vet och vet, jag vill & han vill. vad mer behövs?

all kärlek till dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0