stressad.....

har spanska glosor till fredag + ska redovisa en nyhet som handla om översvämning + komma på frågor vilket är omöjligt?
startar upp med biologi imorgon, so-inlämningsuppgiften skulle vart inne igår men kan inte lärarens mejl-address, har sänkt mig i matten och jag är inte förberedd för nationellaproven :(  + att jag ska flytta om 2 veckor, oshiet är lite smått stressad oså :(
ajja, får tat lungt och ta skolan i 2:a hand, :)
har jobbat hårt 7'an,8'an och höst terminen i 9'an, nu börjar jag känna att jag har tröttnat, ush!
oså vare gymnasieval snart också, helveteeee :(
ne nu ska jag smsa min gulleplutt som gör mig glad och lugn (; hihi
puss!

bara för viktor tog kort på sitt akvarium och jag testade
att redigera bilder i kameran så får ni resultatet här, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0