:(

Viktor kom hit vid typ halv tolv, så kollade jag på tv och han somnade typ direkt höhö. Men så typ halv ett fick han sjukt ont i magen och kräktes :( känns som det är lite för ofta nu... Börjar bli lite orolig :( men nu mår han bra iallafall, men man vet ju inte vad dt är :o och saken är att jag HATAR när någon spyr. Innan va mitt motto "hellre canser än magsjuka" men dt är det verkligen inte längre! Utan nu är dt typ "hellre körtelfeber än magsjuka" ush vad ja hatar dt :( Men ah, så hoppas han känner sig bättre imon, då han ska tävla också :o får se hur dt blir ... Nu ska jaf typ försöka sova, dock kmr ja typ ligga vaken hur länge som helst! Åhhh, helvete :( Men hör av mig imon hur dt går då:) om dt inte blir något mer "kan-inte-sova-inlägg" ;o Men nu har jag viktir och tänka påbmed som ska väckas imon klockan åtta ;) Puss & godnatt hoppas ni somnar gott mina läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0