blölö

min dator har börjat lagga ihop och igår gick det inte logga in på blogg.se så ah ni får gårdagen i bilder fast idag ;)
ajja, ska fortsättta packa nu är ju en heldel kvar och har bara imon på oss också ;) wiho!
hejdååå!


det börjad med att vi packade massa


sedan gjorde jag mat, dess coola makaroner, :)
dom ser jätte nyttiga ut med sina färger som morötter osånt : )hah


och efter det tog ut allt i mitt rum, så nu ser det ut såhär.. haha
bilden är tagen nyss och viktor ligger och sover..... haha


sen gick jag och viktor ner med hundarna till nya huset, :)


sen avslutades dagen med att vi åt fläskfilé,klyftpotatis,sås och grönsaker som jag gjort  ! :)
och efter det spelade jag,marcus och viktor monopool  och efter det somnade vi !
och idag återstår bara packapackapacka.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

denna dagens blogg avslutades imorse, men anmäl dig gärna till den nya:D

2011-01-23 @ 13:42:14
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0