bild uppgiften i bilden :)

vi gjorde en bild uppgift i bilden hösten 2010 ju :)
ska ta hem min "bok" och visa den för er :) hihi
jag valde "fotografi" imed att jag tkr det är roligast + att jag hatar att måla.
förra terminen hade jag g- i bild & denna terminen mvg :)
så lite skillnad, haha ;)
tänkte visa upp bilderna jag använde till min "fotobok" som jag gjorde :)
mitt tema är "vatten i olika former".

ånga

rinnande

kokande

is

vattendroppe

snö

frost

vattendroppe

frost

sjö, hah


is

bubbelvatten

rinnande

vet inte om det var alla :) 
och är inte helt säker på att det är rätt bilder, kommer inte ihåg vilka jag tog imed att jag tog typ 100 på varje sak, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0