underbart !

Jag blir så trött på dessa bussar, gr. Innan så gick dom typ 07:50 08:10 08:20 nått sånt liknande. Så tänkte jag åka med pappa idag men så börjadr han tidigt så ska ta bussen.. Så när ja tänkte gå så kollade ja lite snabbt på jlt och då visade de sig att dom ändrat busstabellen så att bussen bara går 07:50 & 08:30 kuuul! Jag börjar tjugo över och kommer komma typ 30min sent som jag gjorde i tisdags med. Grr Blir så arg på mig själv haha måste lära mig den nya tabellen nu :o Men nu ska vi va posetiva! Vi har hkk nu på morgonen :) sedan no, kortkort svenska och sen slutar vi 13:55 :) älska torsdagar :D men nu ska jag kolla på tv och sen gå till skolan :) Kul att jag är stressad och mår dåligt på morgonen i vanligafall.. :( Känner också att min frånvaro är på typ 4 timmar.... Blääääää Jag orkar inte med skolan :( ja saknar amanda :( jag saknar viktor :( men... Nu ska vi va glada, tur att bussen inte gick en gång i timmen för då hade jag kommit ännu senare :o Shiet va.mycket text dt blev.. Aja Mobilbloggsinlägg är lite tråkuga utan bilder :/ Puss ha en bra dag sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0