my best friend !

det finns inga ord som kan beskriva dig, du är världens bästa vän.
jag älskar dig från botten av mitt hjärta.
det finns ingen som kan ta din plats, ingen.
jag är så sjukt glad att jag har dig, du får mig på sånt bra humör.
jag vill aldrig förlora en sån underbar vän som dig.
aldrig att jag har så roligt med nån annan som jag har med dig.
bara med dig jag ligger ner på marken skratta tills tårarna kommer,
bara för dig kan jag visa mina äkta tårar,
bara med dig kan jag prata om allt
bara med dig jag kan vara mig själv,
jag älskar dig amanda åberg.

och om du tvinga mig ta bort bilden, så never!
du vet inte hur lång tid dt tog för mig att göra den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0