min dag !

idag så ställde jag klockan på 07:00 men vaknade såklart 07:45 :)
åkte till habo och köpte godis med mamma,fredrik och amanda :D
sen åkte vi hem till mamma en snabbis osen så åkte mamma,jag och amanda och tränade :)
sen så åkte jag hem till mamma och så en stund igen :)
efter det åkte jag och pappa till resehuset och kollade resor, drar nog till bulgarien i sommar med viktor! underbart ! :D
och sen så åkte jag till a6 med amanda och fick med mig lite hem :)
oså åkte jag till mamma och allt golv är typ klart nu, wiho! :D
imon ska vi lägga klart allt golv oså, sen ska jag skruva upp en bänk typ o lite så :)
på lördag ska jag fixa det sista och på söndag kommer min älskling :D
saknar han så extremt nu :(
jag visar imon vad mina inköp var idag, för allt är typ hos mamma imed att jag ska till henne imon :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0