linser?

jag har typ alltid använt rätt lite sminkt, typ bara maskara och lite puder.
aldrig använt löshår eller något fake eller så :o
hatar lösnaglar osv, ah ni förstår vad jag menar !
men funderar på att kanske beställa färg linser när jag får pengar ? :)
asso inte att ha i skolan oså tkr dt ser lamt ut att komma med olika ögonfärger var och varranan dag :O haha
ne men vill bara testa, även fast jag hatar att typ ha fakesaker så som löshår,lös ögonfransar, lösnaglar mkt smink och såndära så kanske jag ska testa? :)
vill helst typ ta kort med dom ju, men det är då dom failar med ljuset :o
funderar på vilken färg isåfall ? :)
typ bruna eller blåa :D
sjukt tråkigt bara att så många har det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0