halllihaalllå!

ojjojj här var det dåligt uppdaterat!
ne nu har viktor precis åkt hem och jag ligger i mitt nya underbara rum self både trevligt och ensamt, haha :)
men nu så ska jag chekka bloggar lite och sedan ska jag sova, för imon är en ny dag, fyfan va sura tisdagar är !
menmen, det gäller att stå ut med skiten 3-4 månader till, sen drar vi till bulgarien :D
ne nu ska jag inte vara här mer, pusspuss!


vi testade min chokladfontän idag med, :D
dock blev det lite för lite choklad så det rann inte hela tiden eller så :)


haha ohnej.....

[ har mammas dator så jag kan inte lägga in dom bilderna jag vill för den dampar, mer bilder får ni imon ifrån chokladtimen! ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0