Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Typ av killar jag faller för.
Jag vet inte hur jag ska förklara denna punkten, haha :)
Men den typen av killar jag faller för är blyga och gulliga eller så :)
En kille som är blyg men ändå vågar vara stolt över sin flickvän.
Om man säger såhär: dom "snyggaste" killarna är alltid dom fittigaste, elakaste, drygaste osvosv..
Jag skulle aldrig kunna vara tsms med någon som går runt och tror han är snyggast i världen och slänger ut sig elaka retsamma kommentarer 24/7 :)
Visst jag kan tycka dom är söta osv, men innerst inne vet jag att dom är skit ;)
liten sammanfattning helt enkelt :)


1 år gammal bild, naw!
jag skulle aldrig byta ut dig för någon annan gubben, aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0