Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid och varför


inte så bra bild men vintern är min favorit årstid!
därför att jag älskar att vara ute och gå och få friskluft i lungorna så sjukt mysigt!
och på vintern är det kallt och man får vara ful och gå i jogginbyxor och tjock jacka :)
man behöver inte bry sig om sitt utseende och man kan ha kul i pulkabacken i alla åldrar!
på sommaren går tjejer i kortkorta shorts och taighta linnen och 10 cm höga klackskor, hatar det!
imed att jag hatar min kropp till 110% skulle jag typ aldrig sätta på mig ett par kortbyxor, menmen! :)
jag älskar iallfall vintern, komma in och ta en kopp choklad och mysa i soffan utan att äcklas av värmen och svettas ju fort man går ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0