Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

den enda normala bilden ja hittade efter rensningen på datan!

1. Jag blir väldigt lätt sur & stör mig på saker och ting
2. Jag är rädd för att dö
3. Jag är rädd för att någon gång förlora viktor
4. Jag vill leva i 1000 år med min familj, klara inte av tanken av att någon dag finns inte den mer...
5. Jag älskar djur av hela mitt hjärta
6. När jag vill något ska det ske direkt
7. Jag är livrädd för sjukhus&tandläkaren
8. Jag saknar mitt långa hår och är fortfarande emo över mitt fula hår
9. Jag har hellre killkompisar än tjejkompisar, tycker tjejer är så otroligt töntiga ibland och stör mig bara på dom, om man bortser ifrån några personer och amanda då, för hon är bäst ! :D
dock är jag inte perfekt, men ah ni hajjar!
10. Jag hatar skolan och har börjat skita i den mer och mer nu, har inte varit en hel vecka i den på hela detta året tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0