bjuder på tråkigt test !

haha delar med mig av ännu ett test !
ska snart ner och måla en andra gång på mitt rum, :)
tänker inte visa några resultat förens rummet är helt klart ! :D
puss!



1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? ooooh underbart...
2. Hur mycket kontanter har du på dig? inga :)
3. Vilket ord rimmar på "test"? mest
4. Favoritplanet? jorden?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? viktors mamma :) hih
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? haha, har typ inga låtar på min mobil, lyssnar på youtube :D
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? bh,linne och t-shirt :)
8. Sätter du etiketter på dig själv? oftast inte ;)
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? ifrån h&m :)
10. Ett ljust eller mörkt rum? beror på mysigt med mörkt, men skönt med ljuset ibland :)
11. Vad gjorde du vid midnatt? låg och pratade med viktor och försökte sova :)
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? haha, ne du är söt baby <3
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? typ 700 meter ?
14. Vilket uttryck använder du mest? venne
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? viktor 
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? my dog
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? no one
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? ingen, haha
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 14
20. Din värsta fiende? haha ingen
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? en bild på mig och viktor :)
22. Vad var det senaste du sa till någon? " - ska jag ha ugnen på ?
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? va är förmåga
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? viktor!<3
25. Senaste låten du lyssnade på? kommer inte ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0