30 sanningar om mig !

har inget att göra så skrev lite sanningar:
1. jag är jätterädd för att någon i min släkt ska dö
2. jag hatar att vara själv
3. jag hatar mörker
4. jag klarar inte av att se en skräckfilm själv
5. jag skulle aldrig vilja leva ett liv utan viktor
6. jag går alltid på alla erbjudanden och reklamer
7. jag tycker secondhand är en bra affär
8. jag saknar viktor något grymt och han kommer hem om 8 dagar...
9. jag längtar tills mitt rum blir klart
10. jag hatar skolan och allt som har med den att göra!
11. jag älskar min familj
12. jag älskar amanda åberg
13. jag har eu-moped körkort
14. jag ska på övningskörningskurs den 24 feburari
15. jag hatar min äckliga kropp
16. jag hatar mitt utseende
17. jag är trött och vill sova
18. jag kanske ska till turklandet
19. jag vill ha vinter året om!
20. jag har tröttnat något grymt på min klass och vill verkligen ifrån den nu.
21. jag umgås hellre med killar än tjejer om man bortser ifrån amanda då ;)
22. jag hatar när folk tror dom är perfekta
23. jag stör mig på folk som ska fjeska för lärarna hela tiden och aldrig ha lite roligt i skolan
24. jag älskar djur
25. jag älskar mina hundar något grymt och vill inte änns tänka tanken på att dom börjar bli gamla :(
26. mitt humör kan ändras på en halv sekund
27. om jag inte får som jag vill blir jag arg
28. jag är 16 år nu vilket känns konstigt :o
29. jag ska gå på engelska-skola på lovet för jag är för dålig i engelska
30. jag har typ aldrig ro till att titta på en hel film, bara om den är grymt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0