2 onödiga test !

1. Ditt namn? Linn Fransson
3. Vart bor du? Huskvarna
4. Bor tillsammans med? Mamma låtsas far & 2 bröder
5. Husdjur? - hamster
6. Färg på ditt hus? mintgrönt typ?
7. När är du född? 20 juli
9. Vilket år tar/tog du studenten? orkar inte räkna
10. Något jobb? nope
DAGENS
11. När gick du upp i morse? 07:15.
12. När ska du sova? om ca 2 timmar
13. Duschat idag? yea
14. Kramat någon idag? yes
15. Pussat någon idag? no
16. Vad har du ätit idag? Skolan åt jag fisk och hemma kommer jag inte ihåg
17. Dagens klädsel? just nu trosor och en stor tröja men annars så va det adidas byxor och linne
18. Dagens smink? ingenting
19. Dagens sötnos? hmm?..
20. Dagens roligaste? musse "din mammas.."   roland "ey almir han tänkte säga din mammas blygläppar" HAHAHAHAHAHAHAHA
VEM
21. Har du många vänner? Jodå! :D
22. hur mångar har du kysst? shit det vet jag inte haha!
23. Vem kramade du senast? alex
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen en så länge
27. Har du pojk-/flickvän? : yes
28. Vem pratade du med i telefon senast? leif
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? pea: godnatt ska sova puss älskar dig!
31. Film? venne
32. Låt? space bound
33. Mat? PEEETTzzzA!
34. Dryck? COLA!!!!!
35. Färg? Grön & blå
37. Stad? -
38. Land? -
39. Ämne i skolan? inget
40. Människa? whaaat?
SENASTE
41. Personen du tänkte på? -
42. Personen du kysste? tycker "kysste" låter så jävla fult xD nej men pea?
43. Gången du spydde? Det var så länge sen så de minns jag inte :)
44. Gången du grät? fan vet jag
45. Pizzan du åt? LOVE IT!
46. Gången du var i Göteborg? I våras tror jag det var!
47. Gången du var i Stockholm?
49. Gången du var hög? HAHAHA varenda helg!!!!!!!
ANTAL
70. Personer du älskar? De som står mig närmast :D
71. Personer du hatar? Finns ett fåtal personer men inte så mycket att jag skulle hänga ut dem i bloggen. Det är jag för snäll för.
72. Pojk-/flickvänner du haft? hmm..
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2
74. Glassar du ätit på en dag? ?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? Några fåtal gånger
77. Gånger du varit hög? En fråga som redan har varit?
78. Personer du saknar just nu? morfar & pontus
79. Gånger ditt hjärta brustit? Lite för många gånger kanske
VEM:
80. Vill du kyssa nu? DIN MAMMA! :D
81. Ska du träffa imorgon? de vet man aldrig ;)
82. Sjöng du senast för? Mig själv..
83. Hade du senast en msn-konversation med? Robin
84. Spelade du tvspel med senast? kim & melvin
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?din mamma  ♥
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? "pappa" , så han förstår att han inte kan jobba så mycket
87. Förtjänar att dö? Är för godhjärtat för att önska livet ur någon :)
88. Är söt? Meeelvin!
89. Vill du sova jämte inatt? hmm..
VAD:
90. Gör dig glad? när allting blir som jag vill.
91. Gör dig ledsen? långsinta människor.
92. Vill du helst göra nu? dricka cola
93. Önskar du att du slapp göra? skolan
94. Vill du ha nu? En utlandssemester
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? piercing i naveln
96. Längtar du till? Dagen jag springer ut från skolan och bara gör vad jag vill.
97. Tycker du om dina betyg? inte någonstans :p
98. Ångrar du i ditt liv? Allt dumt jag har gjort.. fast lite kul endå HAHA!
99. Är det bästa som hänt dig? att jag fick en sån lyckad mor! :)
100. Hur mycket är klockan? 23:42
1. Ditt namn? Emmelie Binett
2. Hur gammal är du? 15
3. Vart bor du? Huskvarna
4. Bor tillsammans med? Hos mamma: 2 bröder + mamma och fredrik. Hos pappa: 2 bröder + pappa och agnetha.
5. Husdjur? - 2 hundar, 2 katter, 2 fåglar och fiskar
6. Färg på ditt hus? Gult hos pappa, grått hos mamma .
7. När är du född? 12 feburari 1995
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013 tror ja :o
10. Något jobb? nejjeen
DAGENS
11. När gick du upp i morse? 11.30
12. När ska du sova? om kanske typ 10 timmar :) haha
13. Duschat idag? nono
14. Kramat någon idag? yesyes
15. Pussat någon idag? yesyes
16. Vad har du ätit idag? macka och kyckling och bulgur
17. Dagens klädsel? t-shirt och joggin byxor.
18. Dagens smink? ingenting
19. Dagens sötnos? viktor!
20. Dagens roligaste? jag själv

VEM/vilken
21. Har du många vänner? tillräckligt!
22. hur mångar har du kysst? 2
23. Vem kramade du senast? viktor.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? : yes
28. Vem pratade du med i telefon senast? amanda tror ja :o
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? amanda: yes!
32. Låt? venne
33. Mat? tacos :)
34. Dryck? champis!
35. Färg? rosa och blå :)
37. Stad? - jönköping!
38. Land? - sverige
39. Ämne i skolan? inget....
40. Människa? amanda:)

SENASTE
41. Personen du tänkte på? - amanda när ja skrev hennes nman över, haha
42. Personen du kysste? viktor<3
43. Gången du spydde? förra året
44. Gången du grät? förra veckan
45. Pizzan du åt? venne, hatar pizza :o
46. Gången du var i Göteborg? förra året ngn gång :)
47. Gången du var i Stockholm? jätte längesen :o
49. Gången du var hög? all the time!

ANTAL
70. Personer du älskar? De som står mig närmast!
71. Personer du hatar? -
72. Pojk-/flickvänner du haft? om dagis och så räknas vet jag inte, men om serriös så bara viktor :)
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1
74. Glassar du ätit på en dag? haha venne typ 5 kanske ? :)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? ganska många gånger.. *suck*
77. Gånger du varit hög? all the time !
78. Personer du saknar just nu? viktor :(
79. Gånger ditt hjärta brustit? aldrig

VEM:
80. Vill du kyssa nu? viktor
81. Ska du träffa imorgon? typ alla man brukar träffa i skolan :p
82. Sjöng du senast för? mig själv haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? Amanda
84. Spelade du tvspel med senast? viktor tror ja hah
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? viktor + familjen haha !
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen :)
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? viktojjjj
89. Vill du sova jämte inatt? viktor

VAD:
90. Gör dig glad? när jag får som jag vill och andra är glada :)
91. Gör dig ledsen? när man planerat något som inte blir som det skulle sen
92. Vill du helst göra nu? sova
93. Önskar du att du slapp göra? vara ifrån viktor i 10 dagar ... :(
94. Vill du ha nu? en chihuahua!
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? chokladfontän, fotoduk, och massa annat ! haha ;)
96. Längtar du till? jag flyttar-skaffar barn-skaffar hund. och allt ! :)
97. Tycker du om dina betyg? jadå!
98. Ångrar du i ditt liv? Att jag slutade rida :(
99. Är det bästa som hänt dig? att jag föddes i en sådann underbar familj och att jag har fått en sån underbar pojkvän och min bästavän amanda!
100. Hur mycket är klockan? 13.43



Om min pojkvän!

1. Vad heter han? Viktor
2. Hur gammal är han? 16
3. När träffades ni sist? för 5 timmar sedan
4. Vad har han för hårfärg? mörkblond
5. Brukar han färga håret? nej
6. Vilka färger har han haft? alltid samma :)
7. Vad har han för parfym? han har typ 5 olika, men mest bruno banani tror jag :)
8. Är han galen? ibland ja !
9. Vad är erat bästa minne? allting är bäst, men bäst av allt var nog varberg&tranås i sommras, så underbart att åka iväg tsms !
10. Har ni många minnen ihop? ja!
11. Vart bor han? Huskvarna
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, :(
13. Är du avundsjuk på han? aa för han är så enormt bäst !
14. Vad heter hans syskon? Markus :)
15. När träffades ni första gången? ehm, vi träffades första gången och "va" typ i september 2010 nån gång :)
16. Hur träffades ni? jag tyckte han va söt osv började sms osv, vi går i samma skola osv. haha
17. Vad går han på för sporter? skidor&fotboll :)
18. Vad gör han på helgerna? om han inte är med mig så är han med sina boyfriends om inte det är iväg och tävlar eller på träningsläger :)
19. Gör efter skolan/jobbet? va med mig eller tränar eller sina boyfriends :)
21. Har ni pussats? jaha!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja!
23. Har han fräknar? nej, bara lite på sommarn, naw!
24. Har ni kollat på film någon gång? aa:)
25. Har ni bråkat någon gång? nja, inte bråkar direkt':)
26. Har ni sovit i samma säng? always
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha aa :)
28. Har du sett han gråta? yes :(
29. Vad gjorde du då? tröstade honom :)
30. Har du sett han vara riktigt arg? yees
31. Har han sett dig gråta? yeees
32. Vad ska ni göra i sommar? venne, får se :D
33. Har han svikit dig någon gång? nej inte direkt :)
34. Har ni pratat i telefon någon gång? haha ohja!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? vill inte tänka på det skulle nog bli psykiskt störd.
36. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? såklart!
37. Älskar du honom? ja, mest av allt !
38. Vad är det bästa med honom? att han har sånt stort hjärta och så otroligt söt!
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? att han ska lära sig planera bättre (a
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 100 miljoner? lätt, han skulle fått hälften. vi delar allt :D
41. Hur ser hans klädstil ut?  som vanliga? haha ne men tjocktröja-tshirt-jeans osånt :D
42. Vill du att han ska kopiera detta och skrivar om dig? skulle han aldrig göra imed att han aldrig sitter vid datan, haha :D

babypluttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0