nått du kanske inte visste?

jag är redan sjukt trött på gymnasiet..........
jag saknar 9h, så sjukt mycket :(
nu när jag snart ska sova ska jag snart lägga ner datorn..
jag älskar helger/lov när jag får sova brevid min plött
jag vill alltid ha någon bästavän att vända mig till i skolan(klassen)
jag failar med det mestaa
jag hatar när när folk inte kan snacka skit & när folk glor.
när jag inte vill nått kommer jag aldrig göra det.
jag oroar mig för allt.
i vintras skulle ja åkt skidor med viktor men det blev aldrig så :(
jag älskar känslan av att va med amanda !
jag hatar min kropp.
jag tycker att tjejer kan vara otroligt töntig ibland..
jag köper oftast saker som bara ligger...
jag brukar göra muffins när jag är sugen på choklad.. hah
jag äter lite men ofta ..
jag har världens bästa hund&världens bästa pojkvän & världens bästa vän.
om jag blir ledsen blir jag ofta arg
att jag och viktor har vart tsms i 2 år snart är rätt gött
förra året var jag i tunisien :) hah
jag är väldigt osäker och hatar när folk inte hjälper än utan går före och räknar med att man ska gå efter
jag verkar kanske ha ett bra självförtroende, men det är tvärt emot sanningen.
jag har sömnproblem!!!  jag kan somna fram emot 4-5 på nätterna :(
jag har fått ett mvg i mitt liv, det var i sexuallkunskap... haha
älskar när folk accepterar än!
jag har väldigt svårt att börja prata me folk ja inte känner.. hah
jag hatar att jag valde fel linje...... dö
jag vill åka utomlands tillsammans med viktor igen! jag drömde inatt att vi åkte till turkiet igen.. åh
jag skulle aldrig våga typ gå med jeans eller nått för mina ben är fetaaaaaaa.
jag vet att jag oftast verkar vara tråkig och sur när jag träffar nya folk
jag kan bara vara mig själv framför, familjen, amanda, pojkvännen, släkten & carro.. :)
den bästa känslan är att gå hem ifrån skolan på fredagen! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0