MINA DJUR


Thea
7 år, världens matvrak, och det kanske syns på henne :) haha
hon är en dvärgschnauzer som vi köpte när hon va valp :)
hon är osocial på sommaren för då ligger hon under sängen och svettas haha men på kvällen och vintern är hon gossig vovve! :D
hon brukar alltid ligga i min säng på nätterna eller under, och hon o ozzy busar hela tiden!
hon är en av världens omtänksamaste hundar, hon har aldrig gjort någon illa eller nått sånt!
skulle man nu så sätta sig på henne skulle hon inte säga ett ord!^

Trazzla 6 år, spinkig hund ! haha ne hon är normal men hon äter allt men spyr upp det typ :o haha
hon är en irish softcoated wheaten terrier, vi köpte henne när hon va 14 månader av en som ställer ut hundar, han ville inte ha henne längre då hon hade 1 mm fel vinkel i bakbenet.. :/ sick..
så köpte vi henne bara sådär när vi var i göteborg :)
Hon är typ världens klumpigaste hund! haha hon har sprungit in i det mesta som: staket, cyklar, dörrar osv..
hon har även hoppat in i bakluckan på bilen några gånger haha cp :)
dock gillar hon inte småbarn eller när folk gör att hon hamnar i paniksituation,.. Hon har skällt till på alla i våran familj utan mej! hah :D
men hon är världens gossigaste när man väl känner henne :)

Ozzy 6 månader snart om några dagar, ett riktigt busfrö!
han är en chihuahua, min egna hund!
han äter typ ingenting, så han är nästan för smal men jag kan ju inte tvinga i han mat .. ? :o
han följer efter mig vart jag än går, fast ibland så går han lite längre än vad han får och då tycker han det är jättekul att retas och springa ännu längre.. haha speciellt i skogen !
han är trög för han kan bara sitt.. trög vovve!
han gör mig så himla mycket och strålar ut så himla mycket kärlek!
ju fort jag har vart borta 2 minuter utanför huset så kommer han och hoppar upp i min famn och pussar sönder mig!

Sally 3 år köpte jag för 45 kronor av min kompis som kattunge, haha sally är en bondkatt
hon var världen bitch innan vi kastrerade henne och nu när hon är kastrerad så är hon världens lataste katt och innan va hon smal nu börjar hon bli FET och hon ligger bara inne hela tiden och vill ha mat hela tiden!
haha, men hon är gosig kisse!
bilden är tagen innan hon blev utekatt!

Doris 2 år köpte vi av någon på blocket som kattunge, hon är en blandning mellan norskskogskatt och main coons :) hon är social katt och ska alltid ligga i knät och brukat busa med ozzy :) hon burkat lägga sig brevid ozzy och slicka han i öronen :) haha möjs!
HAHAH ser ni va liten ozzy va innan? mini!

sen har vi fiskar + fåglar men dom visar jag en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0