jag har världens bästa pojkvän!

har varit en lugn dag tillsammans med världens finaste människa, viktor!
vi har bara varit hemma och gått till ica och handlat lite osv ;)
nu ikväll när jag satt och läste igenom mitt cv så märkte jag att jag hade skrivit med en mening som inte skulle ska vara med, åh underbart! ingen skrivare hemma och man ser texten med svart överstryknings penna ..
men har nu skrivit om den lite och skickat den till viktor som ska skriva ut nya ex av den, så underbar pojke! :D
så imon hämtar farmor och farfar mig och amanda vid 2 så ska vi leta sommarjobb / lämna in cv :) skit gott ju! :D
men vi hörs senare eller imon kväll antar jag :) hihi
puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När man pussar någon, ska man typ hålla om den då eller hur gör man?

E inte så bra på det.

2011-04-04 @ 06:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0