har sommarjobb! :D:D:D

har sommarjobb, ska åka och prov jobba i maj nångång :)
dock har dom inte ringt till amanda ännu.. konstigt :(
hoppas verkligen som ringer till henne :o !
men iallfall, ska jobba juni,julia och lite i augusti fast ska ju till bulgarien och varberg osv så ah dt blir nog bra :)
dagen var tråkig oså, men kvällen gjorde den bra + att min viktor sover hos mig inatt, så nu orkar jag inte uppdatera mera :)
hörs imon då jag inte ska till skolan,
puss!


Sommar jobbet är på ett cafe/resturang i gränna vid hamnen, tror det kommer bli skit mysigt faktiskt!
hemsidan hittar ni HÄR jag hoppas på en bra sommar, och tillsamamns med amanda så ring henne nu!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0