godnatt!

nej nu ska vi snart sätta ner ozzy i hans lilla inhägnad där han sover varje natt :)
första natten gnällde han tills halv 4 men dom andra nätterna har gått kanonbra!
han har bara gnällt typ 5-10 minuter:)))
bara för jag skriver detta kommer han säkert gnälla jätte länge idag, haha
Mammas kompis kanske kan vara "dagmatte" åt honom imed att mamma går i skolan några timmar om dagen, :)
jag håller tummarna för att det blir så :)
annars får vi försöka lösa det på nått annat sett, menmen!
hörs somsagt imoN!
puss!


all kärlek till min underbara pojkvän som jag älskar mest av allt och alla i hela denna fucking värld!
jag älskar dig så otroligt mycket babu!
jag vill leva mitt liv med dig, jag vill dela allt med dig,
älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0