godmorgon!

det blir inte så mycket tid till bloggen nu när det är skola och fint väder :)
men ska försöka bli bättre, och nu har jag ju inte internet på mobilen så då kan jag inte mobilblogga heller, suck.. haha
Igår städade jag hela skåpet hjemma med baksaker och fixade det och städade ur kylskåpet på gammal mat osånt :)
och sen bakade jag rulltårta och grötbullar på kvällen som familjen åt till bigbrother :D haha
men nu ska jag snart dra mig mot skolan, )
:)
puss!


nu har vi nationella i spanska på morgonen, och jag kan INGENTING :(
och vi har inte övat och jag fick reda på det igår -.-
ajja, nu skiter jag i om jag får ig i spanskan..
bilden är ifrån google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0