åh, vill så gärna ha en bästavän!

bilden är hittat på google!

jag vill ha en bästavän, jag vill ha en chihuahua!
En långhårig (som på bilden). Helt bege som på bilden eller någon cool färg och det ska vara en tik.
jag har två hundar jag älskar och som jag aldrig vill lämna!
men jag vill ha en egen hund, en hund jag kan ta med mig till kompisar och allt osv..
jag kan ju inte ta med mig bara en hund av dom jag har nu då blir det ju synd om den andra.. 
om jag skulle köpa en chihuahua är det klart jag inte skulle sluta leka, gå ut och gå med mina andra hunder. Dom skulle ju självklart betyda lika mycket! :D
Men jag vill ha en bästa vän som bara ligger brevid mig och lyssnar på mig när jag är ledsen eller liknande, en liten krabat som vill sova brevid mig och finnas vid min sida både när viktor inte är hos mig och när viktor är hos mig.
det skulle vara en stor lättnad att få somna brevid en hund än ensam..
att behöv ligga och sakna viktor varje jävla vardagsnatt är skitjobbigt. det är inte många nätter som blir snyft-lösa..
Jag tror även att om jag hade köpt en hund så hade våra andra hunder kommit överräns med den :)
Jag ska jobba som en idiot i sommar för att få min bästavän, sen får mamma och pappa säga vad dom vill om detta.
Men jag har mått åt helvete dom senaste typ 2 månaderna, då jag bara velat ligga och berätt allt som hänt varje dag för mina hundar men dom sover alltid uppe hos mamma o dom så jag sover alltid själv nere i källaren.
Så jag kan nästan lova att jag hade mått bättre med en hund brevid mig på natten oså :) och när jag är nära ett djur mår jag alltid så bra, djur utstrålar alltid sån glädje!
Och jag hatar att sova själv, det är en plåga att änns lägga sig i sängen själv varje jävla vardag :(
men nu ska jag försöka sova, ensam..
så hörs vi imon!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du skulle nog gilla bloggen www.klackarnaitaket.nu, hon har 2 st chihuahuor :)

Rebecka

2011-09-12 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0